FAQ – Veel gestelde vragen

Is mijn bestelling al onderweg?

Helaas ben je, net als wij, afhankelijk van PostNL. Wij leveren de pakketjes altijd netjes dezelfde dag aan bij PostNL. Vanaf dan kunnen we alleen de Track en Trace volgen als je hiervoor hebt gekozen (€ 1,49 extra).

Ik heb een fout gemaakt in mijn adres. Wat nu?

Het aanpassen van je adres is alleen mogelijk als de bestelling nog niet verzonden is.
Neem z.s.m. contact met ons op. De snelste manier is even bellen met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Je kunt bij ons kiezen voor afhalen.

Kies dan bij het afrekenen voor: Afhalen Enschede. De bestelling is dan op werkdagen af te halen tussen 10.00 uur en 18.00 uur in onze winkel.

Mijn artikel is niet op voorraad, wat nu?
Het kan wel eens voorkomen dat een product niet meer op voorraad is nadat de bestelling is geplaatst, dit kan komen door een dubbele bestelling die geplaatst is door andere klanten en/of producten die op locatie zijn besteld. In dit geval zal je een e-mail ontvangen dat het bestelde artikel niet op voorraad is, ook streven we binnen een werkdag contact met je op te nemen om dit op te lossen. Natuurlijk kun je ons ook benaderen via de klantenservice om het sneller af te handelen.
Kan ik als zakelijke klant een bestelling plaatsen?
Het is mogelijk om als zakelijke afnemer tegen gereduceerde prijzen producten bij ons aan te schaffen. Voor meer info kun je een email sturen naar groothandel@repareerjephone.nl of telefonisch direct contact met ons opnemen.
Staat je vraag er niet tussen?

Neem dan contact op met onze klantenservice. Via onze contact pagina helpen wij jou graag verder!